Subject: RE: X-tee päringu sulgemine Tartu Linnavalitsuse alamsüsteemile "maakorr"
From: "Getter Kartau" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 06:46:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan digitaalselt allkirjastatud vormid manuses.

Tervitades
Getter Kartau
--
Tartu Linnavalitsus | andmehaldusjuht | +372 5552 1319

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 12. veebruar 2024 16:18
To: Getter Kartau <[email-masked]>
Subject: FW: X-tee päringu sulgemine Tartu Linnavalitsuse alamsüsteemile
"maakorr"

Hoiatus: See kiri on saabunud väljastpoolt Tartu Linnavalitsust.
Turvalisuse huvides ärge avage linke ja manuseid, kui saatja on teile
tundmatu. Kahtluse korral võtke ühendust Arvutiabiga.

Tere

Eraldi taotluse vormi meil ei ole, saatke palun nii äriregistri kui
kinnistusraamatu teenuste sulgemise taotlus digitaalselt allkirjastatuna.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kersti Rätsep <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 4:02 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: X-tee päringu sulgemine Tartu Linnavalitsuse alamsüsteemile
"maakorr"

From: Getter Kartau <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 9, 2024 2:40 PM
To: Kersti Rätsep <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tambet Artma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: X-tee päringu sulgemine Tartu Linnavalitsuse alamsüsteemile
"maakorr"

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna sulgesime 01.02.2024 Tartu Linnavalitsuses süsteemi nimega „maakorr“,
palume antud süsteemile avatud päringud sulgeda nii test kui live
keskkonnas.
Äriregister, andmekogu: 'arireg', päring: 'lihtandmed_v1'
Äriregistri päring 'detailandmed_v3'

Kui Teil on mingi vorm, mida sulgemiseks tuleks täita, palun saata vorm
mulle tagasi.

Tervitades
Getter Kartau
--
Tartu Linnavalitsus | andmehaldusjuht | +372 5552 1319